Tahniah! Orang Perlis (Kangar) Boleh Beli Yanalis Dari Kak Mahani | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

Tahniah! Orang Perlis (Kangar) Boleh Beli Yanalis Dari Kak Mahani

Assalamualaikum.. Fiq minta maaf ye sebab jarang update kat blog ni memandangkan ianya telah pun berjaya mendapat trafik secara natural setiap hari. Alhamdulillah. Terima kasih kepada yang sudi singgah kat blog yang simple dimple ni.

Info yang nak Fiq share kali ni adalah nak maklumkan kepada para pengguna Yanalis Signature Skin Care yang berada di kawasan utara Malaysia terutamanya di negeri Perlis, anda boleh dapatkan produk Yanalis ini dengan menghubungi Kak Mahani yang berada di Kangar.

Beliau baru sahaja mendaftar sebagai pengedar dan memborong produk Yanalis ini. Cepat dapatkan sementara stok masih ada. Serius, produk Yanalis Signature Skincare ni sangat laris di pasaran. Lebih kurang 2000 set terjual dalam masa 2 bulan ianya memasuki pasaran iaitu pada pertengahan bulan April 2015. 


Baiklah.. Bagaimana hendak menghubungi Kak Mahani dengan kadar yang segera untuk membeli Yanalis Skincare ni.. Tapi sebelum tu... TUNGGU!

Ada yang tertanya kenapa perlu beli produk Yanalis ni berbanding kebanyakkan produk lain dalam pasaran kan? Takpe lah.. Kita just baca apa kata pengguna mengenai produk Yanalis ni k..


Previous
Next Post »

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner