Mana Boleh Dapatkan Set Tabita? - Trusted Seller Di Sini | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

Mana Boleh Dapatkan Set Tabita? - Trusted Seller Di Sini

kat mana nak beli tabita, Mana Boleh Dapat Set Tabita, mana boleh dapatkan tabita skin care, tabita skin care original, tabita murah

Ok.. Lately ni ada je yang call dan sms Fiq nak tanya kat mana boleh dapat set tabita skin care ni tau.. Boleh dikatakan hampir setiap hari ada je soalan yang sama. Fiq faham, ramai yang tanya macam tu dengan harapan boleh beli terus secara by hand tabita ni kan.

Ok kawan-kawan. Fiq harap dengan penjelasan ringkas ni dapat membantu kawan2 lebih clear ok?

Pertama: Fiq tak de lantik mana-mana agen atau dropshipper bagi produk Tabita Skin Care yang Fiq supply. So, kalau tanya Fiq kenal tak mana-mana agen yang berdekatan dengan anda, maaf ye.. Fiq tak tahu..

Kedua: Lokasi Fiq sekitar Johor Bahru. So, sesiapa yang nak beli by hand, pastikan anda berada dalam lingkungan JB ok.. Bandar JB atau Pasir Gudang sahaja.. Kalau memang korang area Johor, tapi kat Kulai ke, Senai ke, Pontian ke, tu bukan JB ye sayang.. Tu dalam Johor.. Tapi dah keluar dari JB. Kalau betul nak by hand, kita jumpa sekitar Tampoi atau Bandar Baru Uda.

Ketiga: Kalau betul-betul berminat nak order Tabita, tapi anda di luar kawasan seperti yang Fiq nyatakan tadi, tak de masalah. Fiq akan poskan menggunakan poslaju. So far takde masalah besar sangat. Semuanya sampai setakat ni. DIJAMIN!

Ok.. Kawan-kawan da clear tak kat mana boleh dapatkan set tabita ni? Good..

Sekarang masih berlangsung promosi tabita set trial dan exclusive.. Berminat nak tahu? Syarat Mudah sahaja.. Hanya perlu SMS kod promosi ni ke no hp Fiq..

SMS sekarang juga:

TSC3   ke  0107949199

Previous
Next Post »

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner