Info Panas - Yanalis Skin Care - Bakal Dilancarkan (Lulus KKM) | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

Info Panas - Yanalis Skin Care - Bakal Dilancarkan (Lulus KKM)

Selepas berkongsi mengenai produk terbaru keluaran Yanalis Enterprise atas nama Yanalis Signature Skin Care yang bakal memasuki pada awal Mac 2015 ini kepada beberapa kenalan, ternyata ramai yang tak sabar nak cuba skin care ni.

Walaupun belum lagi tahu bagaimana rupa Yanalis Signature Skin Care tu, tapi Fiq dapat rasakan aura dia akan pergi seperti mana Tabita Skin Care. Sebab apa? Sebab pengasas produk Yanalis Skin Care sendiri yang menerangkan kepada Fiq mengenai produk mereka. Kesan dan hasil akan rasa hampir sama macam produk dari Indonesia iaitu Tabita tapi Yanalis Signature SC ni lebih selamat kerana telah mendapat kelulusan KKM.

Selain itu, pihak syarikat juga telah melantik seorang doktor panel berpangkat profesor bagi menjaga kualiti produk Yanalis ini..

harga yanalis skin care, pengasas yanalis skin care, yanalis signature skin care, testimoni yanalis skin care, yanalis, yanalis review, yanalis skin care shah alam,

Tapi betul ke produk ni ada kelulusan KKM? Untuk makluman korang, awal2 pagi (11/2/2015) tadi bigboss dah whatsapp pada Fiq borang kelulusan dari pihak KKM beserta senarai no KKM dari Toner, Daily Cream, Nighthly Cream dan Facial Foam Yanalis. Menarik bukan? Boleh rujuk gambar di bawah..

yanalis vs tabita skin care, yanalis, harga yanalis skin care, testimoni yanalis skin care, pengasas yanalis skin care. yanalis signature skin care, yanalis review, yanalis skin care shah alam

Jika sebelum ni, ramai pelanggan Fiq yang mencari produk yang ada kelulusan KKM.. Nah, sekaranglah masanya untuk cuba produk yang bakal menjadi kegilaan dalam golongan ye yang tersendiri. Pasti akan bagi soalan2 seperti berikut pada Fiq:

1) Ada testimoni tak Fiq? Tak sabar nak cuba ni.
Jawapan: Produk belum launching lagi, macam mana nak ada testimoni my dear. Kita tunggu produk ni soft launch ye. Dan masa tu kita akan kumpul testimoni Yanalis Skin Care ni sedikit demi sedikit. Korang nak tak jadi yang terawal menggunakan produk Yanalis ni? SMS Fiq laju2.

2) Apa no kelulusan KKM bagi setiap item Yanalis Skin Care ni?
Jawapan: Kan dah bagi terang2 kat dalam gambar di atas. Korang ni tak baca betul-betul ke? Takpelah.. Untuk bakal2 Yanalis lover ni, Fiq senaraikan la jugak k..

Toner Yanalis - NOT150201643K 
Facial Foam Yanalis -  NOT150201642K 
Daily Cream Yanalis -  NOT150201644K 
Nightly Cream Yanalis -  NOT150201645K

3) Pakai Yanalis Skin Care ni agak-agak mengelupas tak?
Jawapan: Korang pernah guna tabita tak? Kalau pernah, kesan dia hampir serupa macam Tabita. Pengelupasan tu bergantung pada kulit. Kalau kulit agak teruk dan banyak sel mati, pengelupasan akan berlaku. Dan begitulah sebaliknya.

4) Berapa harga bagi 1 set Skin Care Yanalis ni?
Jawapan: Berita awal yang dimaklumkan oleh pihak syarikat kepada Fiq, syarikat akan keluarkan 3 jenis set.

A) Set Basic
B) Set Trial
C) Set Exclusive

Bagaimanapun, untuk permulaan ni, syarikat menumpukan kepada 2 set sahaja iaitu Basic dan Trial. Apa beza dan harga ye? Kena tunggu bila produk ni dah memasuki pasaran k.

5) Fiq, saya berminat nak jadi stokis bagi produk Yanalis ni la.. Macam mana nak jadi pengedar ye?
Jawapan: Tunggu pelancaran. Fiq akan update cara-cara jadi stokis dan info2 yang berkaitan.

Baiklah.. Ini je info terbaru yang dapat Fiq kongsikan untuk korang. Fiq pasti, ramai yang tak sabar nak jadi pengedar dan pemborong bagi produk yang Fiq jangka akan dapat permintaan luar biasa seperti mana Tabita.

HARGA ISTIMEWA? 
KLIK DI BAWAH!

Previous
Next Post »

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner