Hampir Tamat! Double Stemcell Murah? Harga Serendah RM70 - Free PosLaju | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

Hampir Tamat! Double Stemcell Murah? Harga Serendah RM70 - Free PosLaju

5 Barang dalam 1 Harga! Baca sampai habis...

Salam sejahtera buat anda yang sudi singgah blog Fiq yang tak seberapa ni. Apa yang Fiq nak tawarkan di web www.KedaiFiq.com ni bagi produk Double Stemcell keluaran PhytoScience adalah harga promosi yang sangat2 limited.

Fiq percaya ramai yang singgah di sini sedang mencari double stemcell review Offer promosi double stemcell yang murah bukan? Ada yang cari double stemcell di lowyat la, ada yang cari di lelong.com la.. Tak kurang juga ada yang mencari harga murah double stemcell di lazada... 

Ok.. Awak2 semua tak perlu dah pergi lain-lain tempat sebab telah tiba ditempat yang tepat. TETAPI... tawaran ini Fiq open untuk tempoh yang sangat2 terhad. Kenapa? Sebab Fiq tahu ramai nak cuba double stemcell ini untuk tahu kelebihan atau benefit of double stemcell ni kan..

double stemcell bagus ke , double stemcell berkesan , double stemcell cara makan , double stem cell dari syarikat phytoscience , double stemcell elok ke , double stemcell harga , double stemcell harga malaysia ,


Tapi disebabkan harga yang ditawarkan agak mahal, ramai yang ambil langkah, hmm.. biarlah dulu.. nanti lah.. duit x cukup la.

Ada yang tanya Fiq, produk ni sesuai untuk rawat penyakit ape..? Fiq ni dah macam doktor pulak korang tanya macam tu kan.. Ok lah.. Bagi Fiq, double stemcell ni kelebihannya sebagai supplement atau makanan tambahan sahaja. Cuma dari segi nilai perubatan tu, Fiq tak berani nak cakap. Kena rujuk pada yang pakar.

Tapi, dari segi feedback, memang banyak kalau nak kumpul 1 persatu. Korang google je.. Memang berlambak. Ada yang bagi tau berat badan berkurangan (loss weight), ada yang cakap lepas makan double stemcell ni kawan2 cakap kulit makin cantiklah, tak perlu makan ubat kencing manis la, badan lebih bertenaga la..

Apa yang Fiq boleh simpulkan, setiap orang hasilnya adalah berbeza. Mungkin ada yang amalkan untuk kekal bertenaga, ada yang amalkan untuk kecutkan jerawat, nak cerah.. Geng, double stemcell ni supplement. Memang bagus untuk kita amalkan supplement kan...

Oklah.. Pendekkan cerita, Ape yang Fiq nak offer kan pada kawan2 adalah seperti berikut:

1 box Double Stemcell (DSC) - RM100
2 box Double Stemcell (DSC) - RM160
*Freepos seluruh Malaysia

Nak harga lebih murah? Borong! Ye.. Beli secara borong dan fiq akan berikan dengan harga yang sangat murah!!

4 box Double Stemcell (DSC) - RM280 (RM70/box)
*Freepos seluruh Malaysia

Bagi pembelian 4 box double stemcell anda akan dapat PERCUMA 1 box SnowPhyll atau 1 box 2sllim yang bernilai RM250/box (produk keluaran Phytoscience). Anda boleh pilih nak yang mana satu. Kedua2 produk ini ada manfaatnya masing-masing.

double stem cell dari syarikat phytoscience , double stemcell elok ke , double stemcell harga , double stemcell harga malaysia , double stemcell johor bahru , double stemcell kebaikan , double stemcell lowyat , double stemcell untuk ibu hamil ,


Mungkin ada yang cakap, ala Fiq.. Kena beli 4 box ke baru dapat harga istimewa ni?

Ya betul.. Untuk dapatkan harga RM70/box, awak kena beli 4 box. Kalau kurang kemampuan beli secara solo, fiq cadangkan awak kongsi/share beli dengan kawan2.. Lagipun, dengan pembelian 4 box, awak akan dapat FreeGift yang dinyatakan tadi.. Malah, fiq akan bagi EXTRA freegift berupa Garam Mandian ala Body Scrub yang akan membuatkan kulit anda rasa halus mulus je..

double stemcell untuk ibu menyusu , double stemcell untuk jerawat , double stemcell untuk kurus , double stemcell vs sne , double stemcell vs k colly , double stemcell vs shaklee , double stemcell vs aura white ,

Untuk tebus harga promosi ini, just ikut langkah mudah di bawah:

SMS kod promosi berikut sekarang

 DSC3 ke 0107949199

p/s: Lepas anda SMS, anda akan dapat respon pantas dalam kurang 2 minit.. Kemudian, just ikut arahan mudah yang diberikan. Hanya ada 3 langkah mudah sahaja.

Stok double stemcell banyak, tapi amat terhad.. Siapa cepat dia dapat.
double stemcell untuk ibu menyusu , double stemcell untuk jerawat , double stemcell untuk kurus , double stemcell vs sne , double stemcell vs k colly , double stemcell vs shaklee , double stemcell vs aura white ,
Stok double stemcell banyak, tapi amat terhad.. Siapa cepat dia dapat.

Previous
Next Post »

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner