Heboh! The Red Warriors - Betul Ke Guna Produk Sne? | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

Heboh! The Red Warriors - Betul Ke Guna Produk Sne?

KECOH!! The Red Warriors menang sebab makan supplement keluaran SNE Marketing!!

Baru-baru ini, pasukan bola sepak Kelantan yang juga terkenal sebagai The Red Warriors telah berjaya menjadi juara Piala FA dengan mengalahkan pasukan Johor Darul Takzim (JDT) yang juga dikenali sebagai Harimau Selatan dengan skor 1-0.

Tahniah kami mengucapkan kepada pasukan Kelantan terutamanya penjaring gol utama perlawanan iaitu Ben10 atau Nor Farhan.

Selepas meraih kemenangan tersebut, desas desus menyatakan yang pemain-pemain Kelantan ini mengamalkan produk SNE iaitu Sne Kapsul dan Rebond Essence bagi mendapatkan kecergasan serta pemulihan cepat dari kecederaan. Betul ke kenyataan ini?

Nah, kami kongsikan video serta gambar bahawa sememangnya mereka mengamalkan produk Sne sebagai makanan tambahan untuk mengekalkan kecergasan serta kesihatan mereka. Ini diakui oleh pemain-pemain kelantan sendiri terutamanya penjaring kemenangan gol sulung Kelantan iaitu Nor Farhan. Mantap beb!
Berikut adalah video testimoni oleh pemain-pemain Kelantan sendiri mengenai produk SNE seperti Sne Kapsul dan Rebond Essence.


Jika anda berminat untuk merasai sendiri keberkesanan produk ini seperti mana mereka yang pernah merasainya, sila hubungi pengedar Sne Kapsul di bawah. Untuk makluman, bermula 1/7/2013 - 31/8/2013, pihak SNE Marketing ada mengadakan promosi raya SNE 2013. Pembelian secara pakej melalui promosi ini akan membantu anda lebih berjimat dengan nilai berbaloi.

Rohana - 0197101000
(Semenanjung Malaysia)

Liviana - 0128015808
(Sekitar Sabah & Sarawak)

Haida Nadia - 011-27338587
(Pengedar Sah Produk SNE)

 
Previous
Next Post »

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner