(Promosi Tabita) Pastinya Original / Testimoni Dah Banyak | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

(Promosi Tabita) Pastinya Original / Testimoni Dah Banyak


Selamat Tahun Baru 2018 ^_^ & Selamat Bertabita Semua


Hai.. Apa khabar? Thanks sebab sudi singgah blog yang agak usang ni.. Tengah duk layan2 laptop, tiba2 rasa terajin pulak nak update promosi tabita yang terbaru. For sure yang sudi singgah sini ada yang tercari-cari harga "tabita original" yang berpatutan serta ada tawaran yang berbaloi-baloi bukan?

Ok... Kita berbalik kepada offer tabita skin care yang fiq nak share kat sini... So far memang ramai yang menggunakan tabita sebagai skin care mereka. Mungkin antara anda ada yang baru je nak cuba2 guna tabita ni kan? Tapi percayalah, lebih ramai lagi yang dah guna tabita skin care ni dah bertahun dan rajin repeat order tau..

Persoalannya kenapa? For sure sebab hasilnya yang sangat bagus.. Barang tak bagus, mesti kejap je famouskan.. Tapi Tabita skin care ni dah 6 tahun di Malaysia dan masih lagi famous. Cuma fiq nak nasihatkan supaya berhati-hati dengan barang tiruan. Serius.. Banyak Tabita yang fake kat luar sana.

Fiq Belanja Sikit Video Set Tabita Exclusive Yang Fiq Jual..


Agak klise kalau Fiq puji yang tabita fiq jual ni original. Tapi tengok je la feedback2 dari customer Fiq.. Dan banyak antara mereka yang memula beli set trial, lastly terus beli set exclusive. Siap ada yang introduce pada kawan2 lagi supaya beli dengan Fiq tau..

Sebab apa? Sebab mereka yakin dengan tabita yang Fiq jual... Anda rasa yakin? Kalau kurang yakin, boleh baca beberapa testimoni di bawah ni.

tabita, tabita 2015, tabita original dan palsu, tabita palsu, tabita review, tabita skincare, tabita skincare review, tabita testimoni, tabita trial set,


Nama saya Fiq Haidzir. Menjalankan perniagaan dalam talian ni dah hampir 5 tahun tapi mendaftarkan perniagaan secara sah pada November 2012 atas nama FH Qaseh Beauty (JM0638154M). So mana-mana yang rajin buat survey, sila semak pendaftaran syarikat Fiq ini di SSM k.. So, kalau nak beli secara online, anda mesti dah tahu nak pilih siapa kan? ehem... ehem... Pilihlah Trusted Seller macam fiq ni., Barang DIJAMIN SELAMAT SAMPAI.


Kenapa Perlu Beli Dari Peniaga yang berdaftar?  
Kerajaan sendiri telah mengumumkan yang berniaga di FB (rujuk gambar di bawah) adalah haram bagi mereka yang tidak mendaftarkan perniagaan mereka. Maknanya, sesiapa yang nak berniaga even di FB pun kena daftar bagi mengelakkan anda kena tipu dengan peniaga yang mungkin berniat jahat untuk songlap duit anda lepas anda bank in..

Ini bukan cakap kosong atau nak takut-takutkan. Tapi boleh google sendiri kes2 penipuan seumpama yang berlaku.




Tapi jangan salah faham. Bukan semua peniaga online ni menipu. Kalau anda nak juga beli dari seller lain, prefer kenal-kenal dulu dengan dia, jadikan geng.. Bila da trust, barulah berurusniaga. Ok? Jangan sensitif sangat hokey. Hidup mesti mau happy. ^_^




Oklah.. Fiq dah takmoh celoteh manjang2 lagi dah ni.. Ni nak bagi offer terus pada anda yang sudi singgah kat sini Harga Tabita yang sangat berpatutan. Kalau dulu fiq jual sampai RM350 per set bagi Tabita Exclusive... Tapi sekarang ada harga DISKAUN istimewa untuk ANDA.


tabita asli  tabita ada kkm  tabita acne cream  tabita asli vs palsu  tabita asli dan palsu  tabita asli indonesia  tabita ada kkm tak  tabita ada hydroquinone


tabita berkesan  tabita bahaya tak  tabita jerawat  tabita jakarta  tabita jeragat  tabita logo  tabita langkawi  tabita loose item

tabita, tabita 2015, tabita original dan palsu, tabita palsu, tabita review, tabita skincare, tabita skincare review, tabita testimoni, tabita trial set,

tabita lotion  tabita murah  tabita malaysia  tabita ok tak  tabita ok ke  tabita original shah alam  tabita online shop  tabita original malaysia  tabita original vs fake

tabita original murah  tabita ori  tabita original dan palsu  tabita original  tabita palsu  tabita produk



Macam mana? Dah bertambah keyakinan untuk beli Tabita dari Fiq?


ATAU...




Sebelum tu, Fiq jawab awal2 persoalan yang mungkin bermain di minda anda sekarang ni.. Sila rajin untuk baca agar faham dan jelas.. Boleh ke boleh ni?

1) Produk tabita Fiq jual ni original ke?

J1 - Confirm original. Tabita yang Fiq jual diimport direct dari kilang pengeluar di Jakarta. Dan yeah, Tabita is Made in Indonesia. Kalau made in Malaysia atau selain Indonesia, itu terang2 FAKE.

2) Habis, kalau original, kenapa Fiq nak bagi harga diskaun? Murah pulak tu...

J2 - Awak ni kan.. Kadang Fiq peliklah.. Kadang seller dah bagi diskaun, masih nak harga mahal. Fiq dah bagitau yang sekarang ni Fiq dah mampu beli borong Tabita ni. So bolehlah Fiq bagi harga diskaun. Tapi kalau anda nak jugak harga RM350/set, boleh aje. Fiq amat alu-alukan.. Selebihnya fiq anggap sebagai "derma". Amacam? Gurau jee...

Tempahan pelanggan yang Fiq da packing dan sedia untuk diposkan

3) Berapa hari produk sampai kalau bank in harini Fiq?

J3 - Kalau nak Fiq pos by hari yang sama, sila buat bayaran dan berikan detail yang diperlukan sebelum jam 12pm hari bekerja. Fiq cuti pada hari Jumaat dan Sabtu.  Biasanya poslaju ni ambil masa 1-2 hari je untuk sampai kepada anda. Tapi kalau lambat tu, luar biasa la.. Maybe tayar poslaju pancit, atau posmen yang bertugas ada problem di tempat kerja. So Far, semua sampai pada customer.. Asalkan alamat yang diberikan tepat hokey...

Fiq akan berikan no tracking poslaju supaya anda senang nak trace barang anda da sampai mana.

4) Fiq, akak nak beli by hand COD je boleh tak?

J4 - Maaf. Sekarang Fiq hanya buat by PosLaju sahaja disebabkan sikap beberapa customer yang konon2 nak COD, bila Fiq dah tunggu, dia boleh cancel macam tu sahaja. So, sekarang Fiq da tak buat Cash On Delivery lagi.. Harap Maklum.

5) Setiap set tahan berapa lama ye Fiq?

J5 - Ok darling2 semua...
Untuk Trial Set Tabita tahan sehingga 4 minggu.
Untuk Exclusive Set Tabita tahan sehingga 4 bulan. (Lagi jimat exclusive dear)

6) Boleh percaya ke kalau beli dengan Fiq? Barang Confirm sampai ke?

J6 - Macam yang Fiq dah celoteh awal2 tadi, perniagaan Fiq ni berdaftar dengan pihak SSM. Setiap pembayaran akan melaui akaun CIMB/Maybank syarikat. So, kalau nak kata Fiq akan scam duit anda, rosak ler reputasi iols ni sebagai peniaga online.. Clear?

7) Macam mana nak dapatkan Promosi Diskaun ni Fiq?

J7 - Mudah je.. Orang yang ikut arahan akan mudah faham ape yang Fiq suruh.. Anda hanya perlu SMS (wajib) kod ini TSC3 dan hantar ke 0107949199. Ingat tau.. Ikut je arahan mudah yang Fiq bagi ni.. 

*Kalau anda sedang guna handphone sekarang ni, just klik je gambar kat bawah ni, pastu terus tekan SEND



ATAU...


8) Nak kena SMS je ke Fiq? Whatsapp tak boleh ke?

J8 - Nak whatsapp boleh tak de masalah.. Cuma kalau amda SMS, dalam handphone fiq ni ada 1 sistem dipanggil sistem AutoReply. Bila anda SMS kod yang diberikan, just ikut je arahan2 mudah yang diberikan. So, bila anda SMS kod TSC3 ni, automatik akan dapat reply sepantas 5 saat.

Tak Percaya? Cubalah sekarang. Kat whatsapp xde lagi sistem macam tu k dear... So takde lah anda nak kena tunggu lama untuk reply dari Fiq..

9) Lepas SMS, ape perlu buat?

J9 - Just follow je arahan MUDAH yang diberikan nanti. Senang je tau..

10) Ni Fisrt time saya guna tabita, mengelupas x? Macam mana cara guna ye Fiq?

J10 - Soalan ni kerap orang tanya. Jawapannya YA mengelupas atau peeling akan berlaku (depends pada individu juga). Biasanya 5 hari hingga ke 3 minggu pengelupasan akan berlaku bergantung pada cara penggunaan anda. Kadang2 tengok orang juga. Ada yang cepat, ada yang lambat.

Dan YA bila peeling akan rasa pedih. Tapi ada cara untuk kurangkan rasa pedih tu. Cara Penggunaan Tabita? Fiq akan whatsapp kan pada anda cara betul guna tabita lepas anda CONFIRM jadi customer Fiq.. Boleh ke boleh ni?

Nah.. Fiq belanja sikit gambar selfie untuk anda. Nampak Tabita kat belakang tu? Da selamat pos da..

Berminat nak dapatkan Tabita Skin Care Dengan Harga Tawaran Yang Berbaloi?


TABITA EXCLUSIVE SET:
✔ Tahan antara 3-4 bulan
✔ Daily Cream
✔ Night Cream
✔ Smooth Lotion (Toner)
✔ Facial Soap

tabita, tabita skin care, tabita skincare, produk tabita, harga tabita, kosmetik tabita asli, tabita skincare original, tabita skin care testimonial

Harga biasa RM350

>> KINI CUMA RM240 <<

Nak Harga Diskaun Ini? Ikut Arahan Di Bawah:



Wasap Now:  
TSC3 ke 0107949199



ATAU...





TABITA TRIAL SET:

 Tahan sehingga 4 minggu
 Daily Cream
 Night Cream
 Smooth Lotion (Toner)
 Facial Soap

Harga RM130

Cuma RMxx sahaja.

Berminat Nak Order Secara Pantas? Ikut Arahan Di Bawah:



 Wasap Now:


TSC3  ke  0107949199



Stok adalah limited. Selepas anda SMS kepada Fiq seperti yang dimaklumkan di atas, anda akan secara PANTAS akan menerima reply dari kami.


**Untuk makluman TAMBAHAN, Fiq juga menjual stok loose item untuk set tabita exclusive sahaja. Harap Maklum.


SMS Now:  
TSC3 ke 0107949199



Tags:
tabita , tabita skincare , tabita review , tabita trial set , tabita testimoni , tabita palsu , tabita skincare review , tabita 2014 , tabita original dan palsu , tabita skincare original , tabita skincare bahaya , tabita skincare original, tabita skincare trial set, tabita skincare tiruan, tabita skincare malaysia, tabita skincare price, tabita skincare testimoni, tabita skincare facebook, tabita skincare testimoni 2014, tabita original, tabita original dan palsu, tabita original murah, tabita original vs fake, tabita original shah alam, tabita original malaysia, tabita original dan tiruan, tabita original johor, tabita original dan fake, tabita original terbaru, tabita original johor bahru, tabita review, tabita trial set, tabita palsu, tabita testimoni, tabita skincare review, tabita 2014, tabita produk, tabita asli, tabita ada kkm, tabita acne cream, tabita asli vs palsu, tabita ada kkm tak, tabita asli indonesia, tabita asli dan palsu, tabita ada hydroquinone, tabita aieda mosha, tabita bahaya atau tidak, tabita bahaya, tabita berbahaya, tabita bahaya 2014, tabita berkesan, tabita bahaya tak, tabita bagus, tabita bahaya ke, tabita borong, tabita cream, tabita calista, tabita cosmetic, tabita cream berbahaya, tabita cara penggunaan, tabita cosmetic products, tabita cream original, tabita cod kl, tabita cream malam, tabita diharamkan, tabita dropship, tabita day cream, tabita dan ibu putih, tabita di jakarta, tabita exclusive set, tabita exclusive, tabita eye cream, tabita eksklusif, tabita effect, tabita elok ke, tabita exclusive berapa ml, tabita exclusive set price, tabita exclusive original, tabita fake, tabita face powder, tabita forum, tabita fake dan original, tabita facial soap, tabita facebook, tabita gold trial, tabita harga, tabita harga borong, tabita harga malaysia, tabita hilangkan jeragat, tabita hilangkan jerawat, tabita harga murah, tabita halal atau tidak, tabita indonesia, tabita indonesia testimoni, tabita ibu mengandung, tabita ingredient, tabita indonesia bahaya, tabita indonesia original, tabita ibu putih, tabita indonesia harga, tabita johor, tabita jerawat, tabita jeragat, tabita kosmetik, tabita kkm, tabita kuantan, tabita kelulusan kkm, tabita kl, tabita kesan sampingan, tabita krim, tabita kesan, tabita kedah, tabita lotion, tabita loose item, tabita lulus kkm, tabita langkawi, tabita logo, tabita latest, tabita loose item murah, tabita lelaki, tabita malaysia, tabita murah, tabita matt finishing, tabita murah original, tabita melaka, tabita mengandung, tabita night cream, tabita new packaging 2014, tabita naik jerawat, tabita new packaging, tabita new packaging original, tabita ori, tabita ok ke, tabita ok tak, tabita official website, tabita product, tabita produk testimoni, tabita price, tabita produk beracun, tabita paling murah, tabita produk mana, tabita review 2014, tabita regular set, tabita rm80, tabita rm, tabita reseller malaysia, tabita regular murah, tabita regular set price, tabita regular, tabita regular set murah, tabita skincare, tabita skincare bahaya, tabita set trial, tabita skin care bahaya berita harian, tabita skin care asli, tabita skin care indonesia, tabita set eksklusif, tabita tiruan, tabita trial pack, tabita trial set original, tabita trial set murah, tabita travel pack, tabita trial set price, tabita travel, tabita trial set rm80, tabita untuk jeragat, tabita untuk kulit jeragat, tabita untuk ibu menyusu, tabita untuk lelaki, tabita untuk ibu mengandung, tabita untuk kulit berjerawat, tabita untuk kulit jerawat, tabita untuk badan, tabita untuk jerawat, tabita untuk ibu menyusui, tabita vs wonder glow, tabita vs babies blink, tabita vs dr rochelle, tabita vs dnars, tabita vs nour ain, tabita vs sf beauty, tabita vs a-dha, tabita vitamin e serum, tabita wholesale, tabita whitening soap, tabita ok x, tabita yang original, tabita youtube, tabita yang asli, tabita rm 100, harga tabita 1 set, tabita day 12, testimoni tabita 2013, tabita malaysia 2013, tabita review 2013, tabita 30ml,


Previous
Next Post »

23 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
24 April 2013 pada 3:36 PTG delete

Xde utk dropshipp utk tabiat ni..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 April 2013 pada 3:37 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
avatar
25 April 2013 pada 12:29 PG delete

Maaf dear.. Tak de buat dropship.. Dari segi feedback yg kami terima setakat ini pun tak menang tangan utk handle.. Inshaa Allah.. Akan buat pada masa mendatang..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 April 2013 pada 1:42 PTG delete

Sy tak de la bermasalah jerawat ke apa2 mslh kulit. Cuma terasa agak kusam dn terdapat setompok jeragat. Adakah sy akan mengalami smua kesan yg disebutkn biarpun x mmpunyai mslh kulit?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2013 pada 3:42 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
avatar
27 April 2013 pada 3:57 PG delete

Askum.. saya mahukan kapastian. Adakah benar ada article dari dalam surat khabar megatakan pengunaan produk ini akan membawa kesan penyakit canser. Untuk pengetahuan kamu saya telah amalkan produk ni hampir 4 bulan. Terima kasih

Reply
avatar
3 Mei 2013 pada 9:44 PG delete

hanya pengguna yg bijak dapat menentukan product yg terbaik untuk diorg, TABITA the best skin care treatment i ever use,,,Dlu kulit muka problem sgt2,,,skg lpas pkai TABITA dh stahun kulit cerah dan xde problem,,Saya yakin dgn tabita,,,yg rumors Singapore tu ditest pada tabita palsu, dan tak mendapat kelulusan KKM,,,kt malaysia dh lulus sesetengah TABITA yg Ori,,cuba bukak Biro Pharmaceutical kebangsaan cari product tabita mesti jumep,,ni edy bg link,,,http://quest3.bpfk.gov.my/QUEST3_SEARCH/

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2013 pada 11:47 PTG delete

Btol tu..ade je dengki kt org if org tu maja..tretinoin mmg slh satu ubat yg doktor bg pd org yg ade mslh kulit..kalau nk ikot pd penyebab cancer,cahaya matahari sendiri pun akan menyebabln cancer..tp takkan kita tak nk keluar rumah kn..ape2tah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Jun 2013 pada 4:54 PG delete

teringin nak buat dropship tabita..huhuhu

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 Ogos 2013 pada 5:40 PG delete

tabita ni ada kelulusan KKM ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 September 2013 pada 8:32 PTG delete

Tabita ni tak ada kelulusan kkm

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 September 2013 pada 9:58 PG delete

Tabita ni bahaya ke tuk ibu yg myusukn?da yg ckp ibu myusukn xprlu gna toner tkut mmudaratkn baby..tp knp ya?bknka tabita ni slmat digunakn?

Reply
avatar
lisha abdullah
AUTHOR
21 September 2013 pada 1:21 PG delete

Eddy Marchelo,saya da search kat link yg awk bgi tu,no matched found utk tabita..saya berminat utk beli n try product ni tpi rse tkut n was2 pulak..please,de sape yg bole bantu?

Reply
avatar
22 September 2013 pada 9:24 PTG delete

Boleh x yakinkan sy tabita ni...sy da pkai 3hri...tpi cam ragu2....huhuhuhu

Reply
avatar
22 Oktober 2013 pada 6:14 PTG delete

Hi Fiq,

Perkenalkan, kami merupakan distributor resmi Tabita Skin Care di Indonesia. JIka berminat kami ingin menawarkan kerja sama untuk menjadi reseller kami. Harga yang kami tawarkan sangat bersaing karena kami disupply langsung oleh produsen Tabita.

Untuk informasi leibh detail silahkan PM
sms : 0812-9613-1999
Pin BB : 265E2611
www.thebeautylock.com

Terimakasih.

Reply
avatar
16 November 2013 pada 9:04 PG delete

Saya dah try produk tabita ni, pedih and sakit sgt especially bila kulit start mengelupas.. rasa nak tertanggal kulit muka sbb pedih sgt2.. now ni dah stop sbb saya dah jumpa alternatif yg terbaik utk kulit cantik dgn produk Shaklee.
Jemput visit FB page saya www.facebook.com/mrazheadoverheels; atau http://mrazheadoverheels.blogspot.com.
Saya akan guide anda sbb saya sendiri dah ada pengalaman pakai produk tabita ni..
Tak perlu sakit utk cantik!

Reply
avatar
16 November 2013 pada 9:09 PG delete

Lisha, jom guna shaklee utk kecantikan.. pada masa yg sama dpt bonus kesihatan terjaga.. visit fb page saya www.facebook.com/mrazheadoverheels atau http://mrazheadoverheels.blogspot.com.
Saya dah pernah try tabita ni, pedih and sakit sgt..
Now saya just consume produk shaklee je.. saya akan guide lisha dgn produk shaklee ni.
Tak perlu sakit utk cantik!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 April 2014 pada 12:42 PG delete

Kalau pakai kejap jek kulit coklat trus putih pink..tak ke kuat gle agen pemutih tu? Igt bru nk try..member pkai seminggu je dah cerah..tp bila kena panas sikit je muka dia jd mcm udang kena bakar..merah..trus terbantut niat nak cuba

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Julai 2014 pada 1:17 PTG delete

Saya suka pakai produk tabita ni... da 3 tahun pakai... menjumatkan plk tu...
kalau kat tengah matahari..kulit x sunburn pun...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Julai 2014 pada 1:20 PTG delete

Saya beli yg travel pack... boleh tahan 2 bulan.....
alhamdulillah sangat sesuai ngan kulit saya.

Reply
avatar

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner