GAMBAR - SNE Kapsul Guna Herba Apa? | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

GAMBAR - SNE Kapsul Guna Herba Apa?



UPDATE PROMOSI SNE TERBARU {KLIK GAMBAR}
Assalamualaikum.. Fiq nak berkongsi dengan kawan2 artikel yang Fiq sedut dari tenet mengenai minyak herba yang digunakan di dalam produk kesihatan popular masa kini iaitu SNE Kapsul. Baca untuk tambah ilmu, tak salah kan? Apatah lagi kongsikan ilmu ini pada kawan2 yang lain. Insya Allah, besar ganjarannya..

SEJARAH PENEMUAN SEABUCKTHORN


Menurut sejarah, sebelum abad ke-12 didapati banyak kuda zaman silam Yunani mati begitu sahaja disebabkan penyakit yang tidak dapat diubati. Namun begitu ada diantara kuda itu sembuh dan menjadi kuat semula setelah makan sejenis buah. 

Rahsia keajaiban ini didapati terkandung dalam sejenis pohon kecil yang berduri lalu mereka telah menamakan pohon itu Hippophae Rhamnoides L, yang memberi maksud pohon yang memberi sinar pada kuda.

(Da macam cerita Macam Mana Melaka Dapat Nama kan.. Hehehe... Sempoi)
Makluman: Gambar Sekadar Hiasan.. Bukan Dia Yang Mencatatkan Sejarah Penemuan Sea Buck Thorn ini.. Hehehe..
Sekali imbas macam anggur kuning, kan?

Penyelidikan moden masa kini telah mengupas rahsia pelbagai kehebatan dalam perubatan dan nilai-nilai kesihatan yang boleh didapati dari minyak dan buah herba SEA BUCK THORN. Minyak herba SEABUCKTHORN yang digunakan dalam SNE Kapsul ini mengandungi khasiat bio-aktif yang dapat membantu sistem tubuh berfungsi dengan baik. 

Hampir 90% daripada kandungan minyak ini terpelihara daripada asid lemak yang boleh melemahkan badan. Ianya juga merangkumi asid linoleik (Omega 6), asid oleik (Omega 9), asid palmitoleik serta kaya dengan vitamin A, B, C, D, E dan K. 
 
Antara ramuannya yang aktif ialah karotin, bahan perasa, Phytosterol, serotinin, asid amino dan elemen-elemen lain termasuk zat besi, zink, kalsium, mangan, selenium, iodin dan sebagainya yang mana semua ini sangat penting untuk perkembangan kesihatan kita.

MINYAK HERBA SEABUCKTHORN DAN IMUNITI
Berkilat buahnya.. Berselera je Fiq tengok..

Imuniti atau daya tahan penyakit ialah keupayaan dan proses melawan pelbagai penyakit yang memberi kesan yang tidak baik terhadap tubuh badan manusia. Daya tahan penyakit ini sangat penting ke arah kesihatan yang baik kerana ia bukan hanya untuk kebebasan dari penyakit tetapi juga untuk kebaikan tahap optimum bagi kesihatan fizikal, mental dan sosial. Terdapat dua perkara yang menjurus ke arah penjagaan kesihatan yang berterusan iaitu pencegahan dan penjagaan sepenuhnya atau dalam erti kata lain mencegah adalah lebih baik dari mengubati.

Minyak herba Seabuckthorn di dalam produk keluaran SNE Marketing mengandungi lebih daripada 100 zat nutrien penting untuk tubuh badan dan juga terdapat bahan bioaktif yang pejal dan kebanyakan adalah dianggap sebagai faktor pelindung dari wabak penyakit. (Sumber SNEMarketing)

pssttt: Alhamdulillah... Desas desus mengatakan Angkasawan Pertama Malaysia bakal buat roadshow mempromosikan produk SNE Marketing ni... kalau ada kawan2 yang berminat untuk sertai kami menjalankan perniagaan ini, hubungi hotline:

010 7949 199 - FH Qaseh Beauty

Inilah rupa pokok herba seabuckthorn..


***
Previous
Next Post »

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner