Siapa FH Qaseh Beauty (JM0638154-M) | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

Siapa FH Qaseh Beauty (JM0638154-M)


Demi menyahut seruan kerajaan untuk setiap peniaga offline mahupun online supaya berdaftar dengan SSM, kami dengan ini telah mengambil inisiatif untuk mendaftarkan perniagaan yang kami jalankan secara online dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM).

Tarikh pendaftaran ialah 7 November 2012 (Milikan Tunggal) dan Alhamdulillah, dengan insentif dari kerajaan, syarikat atau pernigaan yang mendaftar sebelum 31 Disember 2012, tempoh sah syarikat mereka ialah 5 tahun!! Tamat tempoh kami ialah pada 6 Nov 2017!! Terima kasih kepada kerajaan yang prihatin terhadap masayarakat.

Berikut adalah gambar Sijil SSM kami:


Jenis Perniagaan yang kami jalankan adalah Membekal dan Mengedar Produk Makanan Kesihatan dan Kecantikan Serta Konsultan Perniagaan Kecantikan.

Di samping itu, kami juga membuka akaun bank dengan mendaftar melalui CIMB. Justeru, kepada mereka yang ingin melakukan transaksi secara online mahupun jual beli dalam talian, pilihlah mereka yang berniaga secara sah dan mempunyai kredibiliti dalam dunia online.

Kepada peniaga online di luar sana, jom sama kita daftarkan perniagaan kita di SSM dan jangan lupa, mendaftar juga di:

http://www.mynef.com

MyNEF merupakan salah sebuah laman web direktori syarikat dan perniagaan.

Ikhlas,
Pengurusan FH Qaseh Beauty
Hotline: 010 7949 199
Previous
Next Post »

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner