Nak Tahu Ranking Blog/Web Korang? RAHSIA Kat Sini! | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

Nak Tahu Ranking Blog/Web Korang? RAHSIA Kat Sini!


Assalamualaikum.. Memula sekali Fiq nak tanya, korang ada blog atau website sendiri? Pernah tak korang terfikir ranking blog korang yang ke berapa dalam berjuta2 blog dan website kat dunia ni? Mungkin ada yang pernah terfikir tak mustahil ada yang tak pernah. Betul kan?

Ahaks.. Tahu tak ranking #1 di dunia adalah GooGle! Diikuti dengan Facebook dan Youtube serta Yahoo!.

So, blog korang? Ranking ke berapa? Baiklah, Fiq nak share kan tips macam mana nak tahu blog korang ranking yang ke berapa. Bukan apa, at least (paling tidak pun), korang lebih berkeyakinan tinggi untuk terus berblog dan meningkatkan lagi ranking blog/website korang.

Caranya mudah, pergi je ke http://www.alexa.com, kemudian masukkan URL blog atau website korang ke dalam kotak yang disediakan dalam website tersebut. Pastu? Klik enter.


So, dah cuba tips nak tahu ranking blog ni? Berapa ranking blog korang ye? Share la kat bahagian komen nanti. Jangan lupa tinggalkan url blog korang ye. Baiklah, nak tahu ranking blog Fiq ni? Cuba la search kat alexa.com tadi.

Fiq harap, tips kali ni berguna untuk korang. Bukan apa. Kita berblog ni, nak tahu jugak pencapaian blog kita tahap mana kan? Tidak ler kita berblog syok sendiri. Sekurang-kurangnya, kita mencapai satu tahap dalam duni blogging.

Ala, macam kita nak dapatkan nombor 1 dalam kelas. Kita dah berusaha habis2an, kita mesti nak tahu tahap kita yang ke berapa. Betul kan? Tapi, kalau korang dapat ranking no 1 kat alexa.com tu, korang memang superb!!!! SERIUS!

Baiklah.. Kalau tips ni berguna, korang share or like la entry Fiq ni ea. Ni salah satu cara untuk menaikkan ranking blog juga. Kita sama membantu. Terima kasih kawan2. Fiq Share sedikit ranking blog Fiq ni - http://mohdfekry.blogspot.com


Jangan lupa follow my Blog.. Tenx geng! Assalammualaikum...



Previous
Next Post »

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner