Koleksi Testimoni Treenea VCOA - Macam2 Ada. Singgah Ye | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

Koleksi Testimoni Treenea VCOA - Macam2 Ada. Singgah Ye



Untuk entry kali ini ingin kami kongsikan kepada anda semua beberapa koleksi testimoni dari pengguna treenea yang kami kumpulkan dari google search dan facebook.

Bagi menghormati hak cipta empunya gambar, kami tidak akan meletakkan watermark kami atau mengubah watermark yang terdapat di dalam gambar tersebut.

Kami hanya kongsikan testimoni vcoa treenea ini agar produk ini akan terus mendapat sambutan hangat dan dapat menyaingi produk yang lebih mahal yang terdapat di dalam pasaran. Anda yang berminat nak membeli produk ini, bolehlah menghubungi admin yang comel (saya la tu) atau nak tinggalkan SMS pun tiada masalah. 

Baiklah, di bawah ini adalah testimoni-testimoni dari pengguna treenea yang telah berpuas hati:

Nasib sempat rawat kan.. Kalau tak? Botakkk... Huhu
Makan sebiji je tu... Berita Baik untuk mereka yang nak berdiet!!
Dah boleh makan ayam? Lepas ni belanja ayam KFC ea.. Hehehehe
Alhamdulillah.. Produk kami juga mempunyai testimoni dari kalangan bayi yang mengidap penyakit ekzema dan syukur sebab penyakit baby tersebut semakin beransur pulih. Berita Baiknya.. VCO Treenea boleh diambil dari pelbagai peringkat usia tau!

Saja nak bagi besar gambar ni.. So, terang sikit mate tu kan nak tgk kulit baby ni da cantik lepas diberikan VCOA Treenea.
Yang ini pulak testimoni kanak-kanak yang demam campak.... 

 
(ADA 60 BIJI SOFTGEL VCO TREENEA/BOTOL)
BERADA DI PASARAN BERMULA 1 JANUARI 2013..
 VCO ANTIOXIDANTS TREENEA..
HARGA TERMASUK POS:
 
RM46 SEMENANJUNG 
RM50 SABAH/SARAWAK
 
Untuk info lanjut, kalau uols nak beli produk ni, boleh call saya (Jie) atau LIKE fanpage kami. Infonya seperti berikut:
HP : 012 358 9846 (Jie)
FB : Lovelys Beautys 

Previous
Next Post »

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner