HATI-HATI!! Jangan Jawab Panggilan Dari Nombor Yang Pelik | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

HATI-HATI!! Jangan Jawab Panggilan Dari Nombor Yang Pelik


UPDATE PROMOSI MARCH 2013 SNE TERBARU {KLIK GAMBAR}
Tolong Sebarkan maklumat ini. SANGAT PENTING!

Fiq terpanggil untuk sediakan entry ini setelah mendapat info dari blog Askrie Hishamuddin berkenaan panggilan dari nombor yang pelik. Apakah kebenarannya? Fiq pun tak pasti. Fiq cuma berkongsi perkara yang patut dikongsikan. 

Benar kata Askrie, sebaiknya kita beringat sebelum terkena. So, apakah info sebenarnya? Meh baca then SHARE kan terus pada kawan2 yang lain ye.

Petikan dari Blog beliau:

Perhatian kepada pengguna jangan jawab panggilan (Missed Call) nombor tidak dikenali. Ini adalah status yang kini tersebar dilaman sosial dimana panggilan tersebut akan memudaratkan pengguna. Antara contoh panggilan tersebut seperti yang tertera dibawah.
 Antara Kenyataan Yang Tersebar Di Laman Sosial

Ada orang yang menerima panggilan dari +375602605281, +37127913091 atau sebarang nombor yang bermula dengan +375 atau +371 atau 081, hanya satu deringan dan terus putus dengan meninggalkan pesanan “missed call”

Jika anda membuat panggilan semula ke nombor tersebut, anda akan dicas sebanyak $15-$30, dan semua senarai contact akan disalin dalam masa 3 saat.

Jika anda mempunyai maklumat akaun bank dalam telefon pintar anda, mereka boleh menyalinnya. Kod +375 dari Belarus dan kod +371 dari Latvia. Jangan jawab atau panggil balik nombor-nombor tersebut.
Tolong hantar dan kongsi maklumat ini dengan rakan dan keluarga anda.

sumber: http://himynameisasri.blogspot.com/2013/02/awas-jangan-sesekali-jawab-panggilan.html
Previous
Next Post »

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner