Assalamualaikum & Selamat Datang

SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

Bila Kita Sayangkan Seseorang Tu...



Bila kita sayang orang tu

Kita terima je apa yang org tu kata

Tapi bila dia kata kita?

Hati kata takpe manusia tak sempurna

Bila kita sayang orang tu

Kita tunggu dia lama pun tak pe

Tapi bila dia tunggu kita???dia marah2

Hati kata ala, adatlah ada yang menunggu dan ditunggu

Bila kita sayang orang tu

Kita tak tido pun tak pe layann dia yang tengah bosan,

Tapi bila kita bosan

Ada dia layan kita?

Hati kate tak pe dia busy kott

Biler kita sayang orang tu

Kita gaduh dengan dia, kita diam je

Tapi dia heboh 1 dunia

Hati kata tak pe, dia tension tuu

Bila kita sayang orang tu

Kita call nak cakap dengan dia

Tapi dia gayut dengan orang lain

Bila jadi cam tu

Hati kata, tak pe, dia ada hal nak cakap dengan kawan dia

Bila kita sayang orang tu

Kita bercerita dengan dia,cerita dengan tunggul lagi baik

Tapi bila dia bercerita dengan kita

Kita dengar, semua kite ingat

Hati kata tak pe sayang katakan¿

Bila kita sayang orang tu

Kita dengan dia lapar

Tapi kita bagi semua roti kita kat dia

Hati kata, ala jagalah hati dia, kesian dia..

Bila kita sayang orang tu

Kita sanggup bagi dia rehat bila dia letih,

Tapi bila kita letih, dia suruh jugak kita layan dia bila dia bosan

Hati kata,bukan selalu pun..

Bila kita sayang orang tu

Kita jadi macam orang gila dengar dia sakit,

Tapi bila kita sakit,

Dia siap kuar dengan kawan2 dia,

Hati kata, ala tak pe,tak kan dia nak berkepit dengan kita 24 jam

Bila kita sayang orang tu

Kita tak pernah pentingkan diri sndri

Tapi dia hipokrit tahap gaban

Hati kata tak pe, dia memang macam tu kenalah terima..

Bila kita sayang orang tu

Kita sayang nak tinggalkan dia selamanya

Tapi dia tak tahu kita berdepan dengan maut,

Walaupun kita sakit,

dia kata kat kita,sakit biasa2 je,

jangan nak mengada-ngada

Hati kata, macam manalah dia bila kita tak ada,

mesti dia gembira.
Previous
Next Post »

5 comments

Write comments

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner