Mencari Teddy Bear Besar? Beli Online Jimat Masa, Jimat Tenaga. | Fiq HaiDzir

Assalamualaikum & Selamat Datang



SelamaT DatanG Ke BloG RasMi FiQ HaiDziR. KaMi MenJalanKaN PerNiaGaaN SeCarA OnLinE DaN KaMi TuRuT MendafTarkaN PerNiagAaN Kami DenGaN SSM dengan penjenamaan syarikat sebagai FH Qaseh Beauty (JM0638154-M). Untuk Tempahan Produk, kami sedia menerima SMS 24jam setiap hari. Anda hanya perlu SMS / Whatsapp nama produk atau kod produk yang terdapat pada entry yang telah anda singgah.

Terima Kasih, Fiq Haidzir.
(SMS/Whatsapp ke 0107949199)

Mencari Teddy Bear Besar? Beli Online Jimat Masa, Jimat Tenaga.


Oklah... Terlanjur Fiq menaip post ni, Fiq nak tanyalah kot2 ada antara korang yang sedang buntu mencari hadiah untuk yang tersayang.... Haaa... Fiq sebagai sorang yang romantik (iye kerr... =P) nak mencadangkan pada korang hadiah yang tersangat ler special untuk dihadiahkan pada kekasih ke, pada isteri ke, pada pakwe ke, adik perempuan ke iaitu teddy bear....

Haaa.... Amacam?? Ok tak ok? Tapi teddy bear yang Fiq maksudkan adalah teddy bear yang besorr.... Besaarrrr Punyyerrrr.... Tak Percaya?? Cube tengok gambor ni.....


Kan Fiq dah cakap... Beeesssssaaaaarrrrrr puunyyyyerrrrr... Tak tipu kan...?? Dan kalau la dah besar gedabak macam ni, mesty korang pening camne nak beli dan bawa teddy besar gedabak cam ni kan... Cuba bayangkan kalau pasangan korang dapat teddy yang besar camni, ape yang dorang akan cakap pasal korang???

U ARE SO SWEET DEAR!!!!!! ROMANTIK... WOWWW...

Tak percaya ker? Cuba layan dulu video lagu Akim kat bawah ni:




So... Macam mana? Dah sedia ke nak tau cara beli ye?? Tak perlu korang susah2 nak pergi kedai mencari... Kawan Fiq ada jualnya tau... Harga pulak tersangatlah berpatutan... Dan dia juga menyediakan sekali dengan penghantaran... Laaa.... Tak percaya ker harganya pun berpatutan??

 Tapi.... Korang kene la cepat2 order sebab STOK ADALAH TERHAD.... Kalau korang banyak berpikir, mungkin peluang ni lambat datang lagi... Haa.... Jom2.... Kalau nak order, klik gambar kat bawah ni:


Big Teddy Bear 2u - Hadiahkan Seseorang Sesuatu Yang Luar Biasa Disini
Previous
Next Post »

5 ulasan

Write ulasan

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner